Mijn winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Klachtenbehandeling

Klachten of betwistingen dienen binnen de 7 dagen na levering gemeld te worden.

In geval de klacht gegrond wordt bevonden is onze aansprakelijkheid beperkt tot de omruiling van de goederen. Elke aansprakelijkheid van de verkoper beperkt zich tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de bestelling.

Omnipet behandelt vragen en klachten steeds binnen de redelijke termijn van 7dagen. Indien uw klacht niet binnen de vastgestelde termijn kan worden behandeld, wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

Gelieve uw klacht steeds schriftelijk mee te delen per mail naar info@omnipet.be of per post naar onderstaand adres:

Omnipet
Esenweg 104
8600 Diksmuide
BELGIË

Gelieve steeds duidelijk uw naam, de aankoopdatum, het ordernummer en het betreffende product te vermelden in uw klacht.

Nieuwsbrief

Abonneer op onze nieuwsbrief

Veilig betalen

Betaal in alle veiligheid met onze partners

  Overschrijving